Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Inger - 22 september 2011 21:05


usch så mörkt ...

det är på morgonen ...

nu ...

trött, trött, trött ...

och en morgon till ...

gäller det ...

innan det är helg ...

en jättekul fm ...

har vi haft ...

tillsammans med barnen ...

handlade på hemvägen ...

innan ...

städningen drog igång ...

sen fick jag ...

oväntat ...

och kärt besök ...


       Ludvig och Molly ...


vi tog en promenad ...

till lekparken ...

Luddis ville åka ruschkana ...

och Molly ...

behövde sova ...

bakom myggnätet ...

ett Precentbesök ...

gjorde vi ...

lite blommor ...

inhandlades ...


när barnen åkt hem ...

plockade jag in ...

dynor från altanen ...

småsaker in i lekstugan ...

nu är det höst ...


blir en tur till Mora ...

i morgon ...

för tredje fredagen på släng ...

sista på ett tag ...

hoppas jag ...

ser framemot ...

att gå lite i affärer ...

också ...


    bilder från igår ...

Oscar "spökar sig" på alla kort ...

just nu ...

en superaktiv ...

snart fyraårig kille ...

och lillasyster Alice ...

solstrålen ...

som oftast är glad ...


veckans bilder ...

på min fyrklöver ...

ljusen i mörkret ...

  


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards