Nuärjagmormor

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Inger - 18 augusti 2011 21:04


en fin dag ...

tillslut ...

soligt och varmt ...

på em ...

en liten regnskur ...

när jag börjat plantera ...

så det blev inget ...

tog en promenad istället ...

i regnställ ...

gjorde en medmänniska glad ...

när jag passerade ...

en kram ...

och ett lyssnande öra ...

var välkommet ...

   

får ta mig en stund ...

en annan dag ...

och kika in ...

på en fika ...


tvättat några maskiner ...

tvätten har torkat ...

i solen ...

handlat ...

och klippt mig ...

blev sååååå nöjd ...

Carro är kanon ...

  

på jobbet ...

har vi fortsatt ...

vår resa ...

runt om i världen ...

vi lär oss nya saker ...

hela tiden ...

ett spännande samtal ...

med en man ...

med rötter ...

i en annan del av världen ...

och med en annan livsåskådning  ...

men med ...

samma värderingar som vi ...


i morgon ...

ska jag vila mig från samtal ...

då är det andras tur ...







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards