Nuärjagmormor

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Inger - 29 juni 2011 21:51


ikväll ...

hittade jag nya bekantskaper ...

på mötet ...

där vi pratade utveckling ...

för Nås ...

ser framemot ...

att ta itu med nya uppgifter ...

som ska gagna byn ...

det blir spännande ...

vi får se om vi lyckas ...

ett första möte ...

ska i allafall bokas ...

snarast ...


en lååång dag på jobbet ...

nu längtar jag efter ledighet ...

så jag tror jag blir tokig ...

5 veckors ledighet ...

sen får vi se ...

vad framtiden har att erbjuda ...

en massa nya barn ...

skulle jag tro ...

som har rest långt ...

för att hamna i lilla Nås ...

det väcker så klart ...

en massa frågor ...

men först ska jag njuta av ledighet ...

sova så länge jag vill ...

vara upp på kvällen ...

så länge jag vill ...

umgås med nära och kära ...

bada ...

äta gott ...

fixa lite projekt ...

göra någon utflykt ...

kort eller lång ...

bara vara ...


i morgon ...

cyklar vi och fikar ...

och firar in semestern ...

blir säkert ...

jobbsnack ...

men också lite semesterplaner ...

och kanske lite skvaller ...

vädret ser ut att hålla ...

en dag till ...

sen är   här igen ...

ser det ut som ...

men idag ...

har det varit kanonväder ...

njuter ...

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards