Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Inger - 25 maj 2011 21:31


  Alice i soffan ...

i förmiddags ...


en fin dag ...

på jobbet ...

barnen hade haft besök av ...

ambulansen ...

fått titta, åka och lyssna på tutet ...

populärt ...

utelek på em ...

blåste ...

ibland varmt, ibland kallt ...

regnstänk ...

Alice, Icka och jag ...

åkte på loppis ...

till Björbo ...

jättefina saker ...

blev en del inköp ...

böcker, glas, fotbollsskor mm ...

jag gillar att gå på loppis ...

att vrida och vända ...

fundera ...

om det är nåt för mig ...

det är grejen ...


lite trädgårdspyssel i kväll ...

en kärra kvistar ...

från pilarna ...

rensat ogräs ...

men det är ingen värme ute ...

när kommer den ...


  men det här är underbart ...



ha en bra kväll ...


Av Inger - 25 maj 2011 08:51


trevligt besök ...

nu på morgonen ...

Alice ...

hade lämnat Oscar ...

på förskolan ...

själv har jag powerwalkat ...

i blåsvädret ...

vädret ser katastrofartat ut ...

framöver ...

hela sommaren ...

rinner iväg ...


jobbar på em ...

så jag fixar lite hemma ...

innan jag går ...

kanske ett loppisbesök ...

till kvällen ...

ha det bra i blåsvädret ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards