Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Inger - 22 maj 2011 21:11


ikväll ...

har jag gjort nåt ovanligt ...

för mig ...

varit på möte ...

möte för Nås ...

och pratat en massa ...

tror att jag gjorde en del nytta ...

känner mig nöjd ...

med mig själv ...

och att vi kanske ...

är på G ...

mot något som är till gang för oss ...

alla här i samhället ...

   

jag är ingen person ...

som gillar ideellt arbete ...

har mer än nog ...

att göra ändå ...

men jag är rätt bra på att "spåna" ...

har jag upptäckt ...

och brinner jag för något ...

så kan det elda bra ...

det är ju här jag vill leva och bo ...

tillsammans ...

borde vi kunna göra stordåd ...

eller hur ...


ha de ...

Av Inger - 22 maj 2011 10:46


 

en morgontur ...

till stugan ...

härligt väder ...

måsen har intagit sin position ...

så nu är sommaren här ...

powerwalkade hem ...

i solen ...

men tyvärr börjar det blåsa ...

idag också ...

mannen har börjat med ...


 

en ny sandlåda ...

vi har märkt ...

att det behövs en sandlåda ...

igen ...

den gamla ...

är blomsterrabatt ...


ha en bra dag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards