Nuärjagmormor

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Inger - 15 maj 2011 20:13


regn, sol, mulet, sol och regn ...

vädret har varierat ...

jag har flyttat kläder ...

och småsaker ...

medan ...

mannen och sonen ...

har sysslat med ...


     

den här lilla bilen ...

en Izetta (BMW) ...

när huset är beboligt ...

fortsätter nästa projekt ...

bilen har stått i garaget ...

i delar ...

i flera år ...

dörrarna ...

blockerar lekstugan ...

men nu ser jag ett slut på det ...

ska bli kul ...

att dona och inreda i den ...

men först ska en byrå målas ...

när den nu är tömd ...

Alice kläder ...

ska förvaras i den ...

lite slipning ...

innan jag går lös ...

med penseln ...


tänkte sätta frön ...

under helgen ...

men inspirationen fattades ...

nu har det dessutom ...

blivit lite naturlig vattning ...

så det är väl bra ...


nu ska vi se på hockey ...

hoppas på lika strong ...

insats ...

som igår ...

Saade var grym ...

tycker jag ...

och en spännande omröstning ...

blev det ...


i morgon bitti ...

planeras för träning igen ...

blir lite fuskigt ...

när det är helg ...


 

ha en  bra måndag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards