Nuärjagmormor

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Inger - 11 maj 2011 22:05


nu väntar vi på oväder ...

det är blått ute ...

åskan har mullrat ...

det har varit varmt idag ...

alldeles ljummet ...

ikväll ...

har vi haft fackmöte ...

i Asphagen ...

tipspromenad och korvgrillning ...

och vi kunde cykla dit ...

ett bra initiativ ...


tillbringat dagen i Vansbro ...

ett bra möte ...

alltid lika inspirerande ...

att diskutera ...

med kollegorna ...


efter fika på Håkanssons ...

blev det lite handlande ...

använde mina rabattkuponger ...

som går ut i helgen ...

en fin penseépelargon ...

till mamma ...

som hade namnsdag ...

en liten fotboll ...

mina blomstercheckar ...

blev till ...

lavendel och murgröna ...

jättefina plantor ...

planterar nog under helgen ...

även om jag får passa ...

krukorna för frosten ...

ett tag till ...


nu är det läggdags ...

och nu börjar ...

kvällsritualen ...

att dra ur datorna ...

mm ...

när man aldrig vet ...

när åskan går ...

men det tar jag gärna ...

bara vi får ha sommar ...

och värme ...


ha de ... 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards