Nuärjagmormor

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Inger - 21 april 2011 22:41


imorse ...

var täckjackan på ...

när jag cyklade iväg ...

i nollgradigt väder ...

men framemot lunch ...

kröp tempen upp ...

emot +20 ...

så härligt så länge det varar ...

jag njuter ...


 vi hade påskfest ...

för alla barn ...

påskbakelse ...

storsamling ...

med  påsksånger ...

och ett stort födelsedagskalas ...

vi sjöng "vi gratulerar" ...

10 ggr ...

3 fröknar + 5 barn ...

har fyllt/fyller år i april ...

uppsamlingsheat ...

för de som fyllt år förut ...

men varit sjuka ...

när vi månadsfirat ...


  

när jag gick hem ...

handlade ...

sen var det dags ...

att göra oss i ordning ...

för den hemliga resan ...

som slutade i ...

Borlänge ...

på grekrestaurangen Tzatziki ...

grillspett för oss vuxna ...

och hamburgare för busgrabbarna ...

avslutade med glass ...


     

Alice ...

var också med på restaurang ...

jättegod mat ...

så kul att äta ute ...

tillsammans med hela familjen ...

fick en present ...

ett guldhalsband ...

jättevackert ...

av mina underbara barn ...


som de lantisar vi är ...

så avslutade vi kvällen ...

på ICAMaxi ...

det är kul ...

att göra ett besök ...

när vi ändå är i stan ...

lite stapelvaror följde med hem ...


tack alla inblandade ...

för en fin kväll ...

vi ses i morgon ...

för att avnjuta ...

en äkta thaimiddag ...


det har ramlat in ...

presenter ...

trots att jag inte har nåt firande ...

ett presentkort ...

Precent ...

och lila och rosa blommor ...

tack allihop ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards