Nuärjagmormor

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Inger - 19 april 2011 20:31


knappt sovit i natt ...

vilket innebar ...

en totalt trött ...

kropp ...

som ringde sig sjuk ...

inte det mest optimala ...

just nu ...

men på mitt jobb ...

går det inte att funka till 50 % ...

försökte sova ...

i morse ...

men det gick inte ..

är jättetung i huvudet ...

just nu ...

längtar efter sängen ...

ett morgonbesök ...

av Alice ...

som lämnat Oscar ...

för en stunds lek ...

en läkande stund ...

i solen ...

vid stugan ...

gjorde gott ...

lite slapp i soffan ...

innan ...

det blev en tur till ...

mamma och pappa ...

det är så tragiskt ...

att vara dit ...

så det är inte sant ...

men nu är ett beslut taget ...

så efter helgen ...

hoppas jag på en förändring ...

för andra påskhelgen ...

på raken ...

så rör vi oss i ett vakum ...

det här med lugn och ro ...

som är det enda jag önskar mig ...

det kommer nog aldrig ...

att infinna sig ...

det är jag övertygad om ...


stannar hemma i morgon ...

för att försöka ...

kravla mig iväg ...

på skärtorsdagen ...

känner att jag behöver ...

det roliga på torsdagen ...

som är planerat ...

dessutom ...

ryktas det om en överraskning ...

på torsdagen ...

tror att mina barn ...

har nåt planerat ...

men det är inte läge ...

att ropa hej än ...

mycket kan som vanligt hända ...


ska försöka mig på ...

ett loppisbesök ...

i morgon ...

ska leta efter ...

gröna småsaker ...

och en hög lampfot ...


ha en bra morgondag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards