Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Inger - 6 mars 2011 20:02


  

hela gänget ...

har hälsat på ...

Alice ...

och ...

    

Ludvig och Oscar ...

en promenad i solen ...

gick för att titta på traktorer ...

och en tur på snön ...

i skoterspåret ...



Av Inger - 6 mars 2011 14:00


en helt underbar ...

vårvinterdag ...

tog en tidig promenad ...

för att hämta djupfrysta ...

saftbär ...

lagrade hos sonen ...

kokat saft ...

hela fm ...

åh, vilket kladd ...

men en rikedom ...

när det är på flaska ...

tittat på Vasaloppet ...

med ett öga ...

men lyssnat med två öron ...

har bänkat mig ...

framför fem-milen ...

för att njuta ...

av bra skidåkning ...

och ett alldeles rött ...

Holmenkollen ...

och förhoppningsvis ...

en gul/blå dag ...

skulle väl egentligen ...

vara ute och njuta ...

 men känner ingen panik ...

är det något ...

jag får gott om på jobbet ...

framöver ...

så är det frisk luft ...

hur mycket jag vill ...

för nu börjar vårt uteliv ...

  har passat på ...

att klippa lite vimplar ...

medan saften kokat ...

svimma inte nu ...

när ni ser bilden på mitt tyglager ...


  

har en plan ...

när sonen flyttar ut ur sitt rum ...

så blir det mitt pysselrum ...

där man kan stänga dörren ...

tills lusten faller på ...

nästa gång ...

ev lite plockande ...

vid huset ...

på em ...

vi får se ...


gå ut och njuta av solen ...  



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards