Nuärjagmormor

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Inger - 2 mars 2011 21:04


mötte Alice idag ...

hon skulle hämta Oscar på dagis ...

ute på sin första promenad ...

härligt solsken ...

och på nollan ...

varit konstant kallt ...

i tre veckor ...

sen Alice kom till världen ...


en intensiv fm ...

fröken C spelade gitarr ...

och lite nya sånger ...

lek/aktivitet ...

efter barnens önskemål ...

inskolning ...

och promenad ...

till "vårt" uteställe ...

ljuvligt härligt i solen ...

tyvärr ingen matsäck med oss ...

en kaffe i solen ...

hade suttit bra ...

men några snögubbar ...

kunde vi äntligen tillverka ...


en tur till Lindesnäs ...

där det var kvällöppet ...

i slalombacken ...

fikade ...

träffade lite folk ...

såg på alla barn ...

som var jätteduktiga på att åka ...


sen har vi naturligtvis ...

hejat på Sverige ...

så kul med guldet för tjejerna ...

och så kul ...

att Kanada kunde ...

klå Norge ...

och så underbart skönt ...

för vallarna ...

att det lyckades ...

i morgon ...

ska jag skynda hem ...

för att njuta av skidor ...

och skidskytte ...


ha en bra kväll ...


förresten ...

sålde och avlämnade ...

mina biljetter ...

till VM ...

- 18 spänn ...

det får jag känna mig nöjd med ...

och en sak vet jag ...

aldrig mer ...

Fixarnas Buss ...



  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards