Nuärjagmormor

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Inger - 16 februari 2011 20:46


en lång dag ...

som avslutas i divanen ...

framför TV:n ...

 usch vilket halt väglag ...

i morse ...

körde 60 större delen av vägen ...

och det gjorde de flesta ...

spårigt, sladdrigt, isigt ...

det här är det tråkigaste med vintern ...

tycker jag ...


vi hade intressanta diskussioner ...

tiden går fort ...

men det blir en lång dag ...

när jag är till Vansbro ...

måste passa på ...

att göra en massa uträttningar ...

besöka bankomaten ...

apoteket ...

som jag blir knäpp på snart ...

nu är det tredje gången ...

som jag inte kan  betala ...

med kortet ...

och det är bara på apoteket ...

som det inte går ...

deras system verkar inte ...

vara i bästa trim ...


en snabbis in på Koxin ...

hittade ...

en tröja och en klänning ...

till Alice ...

för summan 60 kr ...

det är bra med rea ...

75% rabatt ...

men nu var det väldigt urplockat ...

sen jag var där sist ...


blöjsponsorn ...

handlade på COOP ...

klart bästa blöjpriserna ...

 vad ska man ha ...

mormor till ...

om hon inte ska sponsra ...

sina älsklingar ...


härligt att maten ...

var fixad i går ...

för jag var sen hem ...

i dag också ...

superskönt ...

med en tidig dag i morgon ...

har mycket ...

att fixa hemma ...


har inga bilder ...

att visa idag ...

men gå in här ...

så får ni se några sötisar ...


en skön kväll ...

till er alla ...

kraaam




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards