Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Inger - 14 februari 2011 21:04


  


en stolt storebror ...

med sin lillasyster ...

ALICE ...

en nätt liten tjej ...

på 3,5 kg ...

50 cm lång ...

den lilla familjen ...

kom hem i kväll ...

med en mamma ...

och dotter ...

som hade en ganska bra ...

upplevelse ...

på BB i Falun ...

min dotter ...

är nu tvåbarnsmamma ...

helt fantastiskt ...

känns som om det var igår ...

vi fick henne ...

lilla Alice ...

påminde mycket om sin mamma ...

när hon var nyfödd ...

hon fick många pussar ...

av sin storebror ...

i kväll ...

Oscar ...

kommer nog att bli en ...

omhändertagande brorsa ...

som det kommer ...

att vara spännande ...

att hänga med ...

när hon blir lite större ...

 

min älskade ...

prins och prinsessa ...

den andra prinsen ...

får vänta på sitt syskon ...

några månader till ...

 

ni är det bästa jag har ...

  

Av Inger - 14 februari 2011 07:48


idag ...

vaknar jag till -20 ...

så det är bara att ...

ta på fleecetröjan ...

och bo i den idag ...

  


ha en  bra dag ...

en kram till er alla ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards