Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Inger - 9 januari 2011 17:37


  

här har det inte varit någon ...

på länge ...

längtar efter våren ...

så jag tror jag blir tokig ...

men den lär väl dröja ...



hämtade lite vedpinnar ...

när vi besökte stugan ...

tösnö ...

pulsigt att ta sig dit ...

men så ljuvlig luft ...

idag ...

+ 2 grader ...

ingen vind ...

härligt ...

en lång promenad ...

med Oscars mamma ...

på em ...


annars har det inte hänt mycket ...

tittat på skidåkning ...

till och från ...

inte så spännande idag ...

men i brist på annat ...


i morgon ...

är det vanlig dag på jobbet ...

alla barn och kollegor ...

är tillbaka ...

hoppas vi kan vara ute ...

det skulle vara toppen ...

jag vill verkligen ...

att värmen håller i sig ...

livet är enklare då ...


  


Ludvig och pappa ...

har namnsdag ...

grattis till er ...

     

Av Inger - 9 januari 2011 11:16


äntligen ...

säger jag ...

fastän det blir ett hiskeligt före ...

så har jag längtat efter ...

töväder ...

snön behöver klämmas ihop ...

om vi inte ska drunkna i drivorna ...

temperaturen ...

har krypit över nollan ...

mannen och sonen ...

har åkt till farmor ...

för att se hur läget är ...

med taken där ...


ska ta mig en promenad ...

för att handla ...

innan det är dags för skidåkning ...

och en tur till stugan ...

takrisk även där ...


ha en bra dag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards