Nuärjagmormor

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Inger - 5 januari 2011 20:21


har jag haft ikväll ...

tillsammans med en fullsatt kyrka ...

Nåsgrabbarna Mats och Slabben ...

torkade nog en tår ...

när stående ovationer ...

avslutade konserten ...

härlig musik ...

fantastisk sång ...

bjöd de på ...

tillsammans med ...

de musikaliska systrarna Östling ...


vad som var bäst ...

ja inte vet jag ...

vad jag ska välja ...


You raise me upp ...

Anthem ...

Fairytail of New York ...

Stad i ljus ...

och naturligtvis ...

Mats paradnummer ...

O, helga natt ...

men ...

Fattig bonddräng ...

gick inte heller av för hackor ...


1½ timmes underhållning ...

innan jag bänkar mig ...

för en filmkväll ...

Göta Kanal 2 ...

och ...

Snuten i Hollywood ...

den gillar jag skarpt ...


i morgon ...

ska jag städa ut julen ...

så det så ...


ha de ...



Av Inger - 5 januari 2011 15:58


  


idag ...

har vi haft ...

en härlig vinterdag ...

-4 grader ...

känns som tö ...

mycket snö ...

har vi fått ...

det senaste dygnet ...

ca 2 dm ...

utelek hela fm ...

i lössnön ...

det är bäst att passa på ...

de här få fina dagarna ...


nu ska jag strax ...

gå på konsert ...


ha en bra kväll ...

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards