Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Inger - 28 augusti 2010 20:06


vaknade till solsken ...

inte illa ...

men sen har det väl inte ...

varit så vackert ...

men det i allafall inte regnat ...

men älven ...

börjar se ut som i våras ...

flod med andra ord ...


powerwalkade ...

efter frukost ...

sen har jag tvättat ...

storstädat köket ...

bytt gardiner ...

torkat fönstren ...

plockat in min ...

Mårbackapelargon ...

så nu blev det lite ...

ljusrosa ...

istället ...


klippt gräsmattan ...

vilket tog 1½ timme ...

med mycket svett och möda ...

och ...

sportradion i öronen ...

sen har det varit ...

soffläge ...

för att titta på Finnkampen ...


nu ska jag bläddra ...

i IKEA-katalogen på nätet ...

för pappersvarianten ...

har inte hittat hit ...

sonen, hör och häpna ...

planerar ett IKEA-besök ...

inom en snar framtid ...


imorgon ...

blir det en Ludvig-dag ...

när mamma ska spela fotboll ...

hade tänkt följa med ...

men jag tror att vi stannar hemma istället ...

vädret blir nog inte det bästa ...


ha en bra kväll ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards