Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Inger - 9 augusti 2010 21:27



en bild från Gröna Lund ...

årets nya attraktion ...

skulle jag aldrig sätta mig i ...

såg för äckligt ut ...


nu är man inne igen ...

i jobbet ...

regnat hela dagen ...

så det var bara skönt ...

att ha nåt att göra ...

ganska mycket barn ...

men en vecka ...

där vi inväntar resten ...

av barn och personal ...


en powerwalk ...

ikväll ...

för nu är det ok med vädret ...

snart är det läggdags ...

ser framemot ...

att få klippa mig ...

efter jobbet ...

jag är så igenväxt ...

fick ett SMS ...

-jag spelar från start ...

från en lycklig Emma ...

som startar i derbyt ...

mot Gustafs i morgonkväll ...

skulle så gärna varit där ...

men mitt i veckan ...

stängning ...

och klippning ...

ingen bra förutsättning ...

att hinna till Borlänge ...

till avspark ...

men vi håller tummarna ...

för en bra Emma-match ...

och tre poäng ...


ha en bra tisdag ...

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards