Nuärjagmormor

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Inger - 15 juni 2010 21:32



skördat ruccola ...

och gräslök idag ...

så fantastiskt gott ...

med egenhändigt odlade grödor ...


en kylig dag ...

men ganska skönt på em ...

sen jag kom hem ...

fixat till fisk idag ...

brukar inte bli så ofta ...

men mannen och jag ...

är ensamma vid middagsbordet ...

så då är det ok ...


tittade till stugan ...

vattnet hade gått ner ...

även om älven ...

är nästan lika stor ...

som när vårfloden kom ...

skulle behövt städa ...

vid stugan ...

eftersom jag tänker ...

att vi kommer att vara där en del ...

när vi får Stockholmsbesök ...

men, Eva ...

jag tror du får stå ut ändå ...

för jag hinner faktiskt inte ...

skämt åsido ...

det är sällskapet ...

som är det viktiga ...

inte hur det ser ut ...


tittar på   ...

Brasilien - Nordkorea ...

borde sluta på ett sätt ...

men fortfarande ...

håller koreanerna ...

oavgjort ...

och inte utan egna chanser ...

  

ha en bra kväll ...


  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards