Nuärjagmormor

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Inger - 30 maj 2010 21:55


  

fick jag av Ludvigs mamma ...

jag har avsagt mig ...

Morsdagspresenter ...

för jag tycket det är ...

en konstlad dag ...

med stor chans till dåligt samvete ...

för att man inte uppvaktar ...

men naturligtvis ...

är det kul att få paket ...

den här boken ...

har jag dessutom tänkt köpa ...

så jättemycket tack ...


Av Inger - 30 maj 2010 21:40

vi har grattat Ludvig ikväll ...

han fyller på tisdag ...

men då är mamma upptagen ...

så då blev det nu ...

paket ...

ätit 1-årstårta ...

han har kalasat hela helgen ...

för alla gratulanter ...

har haft annat för sig ...

och inte kunnat komma samtidigt ...


ser lite fundersam ut ...

paket, vad är det ...

  

  

lastbilar och traktorer ...

i långa banor ...

och ändå saknas ...

morbrors present ...

som inte är inhandlad än ...

Oscar var mycket intresserad ...

tyckte att allt var hans ...

han har fattat ...

det här med paket ...


Oscar sov här i natt också ...

gick jättebra ...

förutom en stund i natt ...

då saknade han ...

mamma och pappa ...

men sa ...

ja älka dig mojmoj ...

och kramade ...

trötta mormor ...

men blev lite sur ...

när jag sa att vi skulle sova ...

men sen sov vi till halv nio ...

strålande sol ...

hela fm ...

så vi planterade blommor i krukor ...

Oscar och jag ...

han vattnade både i krukorna ...

och i gympaskorna ...


när det närmade sig lunch ...

så kom den obligatoriska ...

regnskuren ...


men sen har vi målat vid stugan ...

två väggar är grundade ...

får se när fortsättningen följer ...

känns som en mastig vecka ...

framför mig ...

sena kvällar ...

nästan varje dag ...


ha en bra måndag ...


   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards