Nuärjagmormor

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Inger - 26 maj 2010 21:49


idag ...

har vi jobbat ute ...

en del har flyttat lekstugan ...

med hjälp av traktor ...

och en del av oss ...

har tillsammans med barnen ...

på behörigt avstånd ...

tittat på ...

jag tillhör den senare gruppen ...

jag tror att gården ...

kommer att bli riktigt rolig ...

dessutom ...

har vi fått hem färg till lekstugan ...

inte illa ...

i dessa snåltider ...


Ludvig kom ...

och hämtade mormor ...

så han fick leka med Oscar ...

en liten stund ...

jag och Ludvig ...

satte oss på cykeln ...

och vinkade till mamma ...

som gick hem med vagnen ...

innan hon skulle på fotboll ...

det gick jättebra ...

inte ett pip ...

från Ludvig ...

som inte gärna lämnar sin mamma ...

inte ens för pappa ...


vi fick en härlig em ...

tillsammans ...


      


jag har hittat en konstig sak ...

som mormor kallar pinne ...

 

Emil hade en soppskål ...

jag har en bunke ...

 

Slukade maten ...

med god aptit ...

 

  

Mamma ...

jag tror jag vill spela innebandy ...

 

vi följde med morfar ut ...

när han skulle ...

lasta släpkärran ...

med alla nedklippta buskar ...

och så fick jag se på ...

Kurts traktorer ...

och sen kom min pappa ...


hann se Oscar ...

innan han åkte hem ...

Oscar och mamma ...

hade cyklat ...

runt Närsjö ...

tillsammans med Elwira ...


ett jättegrattis ...

till Ludvigs mamma ...

som blev ...

Matchens lirare   

det är du värd ...

för allt jobb du lägger ner ...

nu är du på G ...


ha en bra torsdag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards