Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Inger - 14 maj 2010 22:36


blev det ...

sonen ville följa oss till D-J ...

kul ...

vi tittade på kakel, golv och tapeter ...

lite broschyrer med hem ...

vet att sonen ...

har en säker smak ...

tittade på lite kläder ...

inhandlade en liten 2-årspresent ...

men hade glömt ...

presentkortet hemma ...

men det gjorde inget ...

för jag såg inget ...

som direkt var värt att handla ...

hittar sällan nåt ...

i nån annan inredningsaffärer ...

än vår egen Precent ...


fikade på caféet ...

en jättegod räkmacka och   

fick sällskap av Oscar ...

som ville ha   

gick tillbaka till klädaffären ...

handlade två tröjor ...

till mamma ...

som behöver uppdatera ...

sin garderob ...

med 20% ...

så blir priset hyfsat ...


sen började det regna igen ...

nästan spöregn ...

så då var det dags ...

att dra sig söderut igen ...

varmt och skönt ...

13 grader ...

när klockan var 21 ...

känns som om det blivit ...

en annan luft ...

varmare ...


har lagt bilder ...

på min andra blogg ...

lite från min städning ...

och vad jag hittat ...

titta gärna in här ...


väntar på ett SMS ...

från Ludvig ...

att de landat på Romme ...

och är på väg mot Björbo ...


Välkomna hem ...

och grattis på födelsedagen ...

EMMA ...



Av Inger - 14 maj 2010 17:10


torkar det upp ...

så är det dags för gräsklipparen ... 

börjar röra sig i växtligheten ...

efter en kort jobbdag ...

många kom nog på i morse ...

att det kunde vara skönt ...

med en klämdag ...

så har vi plockat ...

och rensat ...

i huset ...

när jag blir färdig ...

ska jag plocka och rensa hemma också ...

så att ingen annan ...

ska rensa efter mig ...


blir en tur till grannbyn ...

som har kvällöppet ...

skulle behöva hitta ...

en liten present ...

annars behöver jag ingenting ...

som det verkar ...

jag behöver ...

bara bli av med ...


hoppas det klarnar upp lite ...

så att det går att vara ute ...

och träffa lite folk ...


ha en bra kväll ...

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards