Nuärjagmormor

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Inger - 4 maj 2010 21:22


ser det ut att bli ...

det har regnat/snöat ...

och varit isande kallt ...

grått och tråkigt ...

men det värsta är ...

att det är så kallt i luften ...


  

besök av Ludvig ...

som lämnade tagetesplantor ...

i mormors vård ...

när han flyger söderut ...

passade på ...

att ta ett bad ...

innan Oscar dök upp ...


Oscar kom senare ...

när det behövdes barnvakt ...

så det blev ett bad ...

med en sångstund ...

lärde sig ...

Jag hamrar och spikar ...

som han sjöng för mamma och pappa ...

när de kom ...


mamma blev så nöjd ikväll ...

fick håret fixat av Marie ...

tack så mycket ...


imorgon ...

blir det en resa till Leksand ...

för att träffa ...

beteendevetaren igen ...

känns bra ...

men har inte haft möjlighet ...

att följa hennes råd ...

att fokusera på mig själv ...

är fortfarande en omöjlighet ...

när så mycket annat ...

måste fixas ...

fortfarande ...

men mycket har lagt sig tillrätta ...

och jag har fått vila ...

och det har varit nödvändigt ...

nu längtar jag mest efter ...

sol och värme ...

att kunna vara ute ...

och njuta ...

pyssla i trädgården ...

leka med pojkarna ...

på gården ...

det vore jag fullt nöjd med ...


i morgon ...

spelar Emma ...

sin största match ...

i karriären ...

cup-match ...

mot allsvenska Djurgården ...

spännande ...

men tråkigt med så dåligt väder ...


ha en bra onsdag ...



Av Inger - 4 maj 2010 06:31


nu snöar det ...

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards