Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Inger - 22 april 2010 22:02


Emmas lag ...

drog en vinstlott ...

i svenska cupen ...

när de fick ...

allsvenska ...

DJURGÅRDEN ...

kul att få chansen ...

att testa sig emot ...

allsvenskar ...

och kul ...

att få se ett allsvenskt lag ...

i Dalarna ...

chansen finns ju ...

att dessutom gå vidare ...

skrällar ...

kommer då och då ...


  

Av Inger - 22 april 2010 21:25


idag ...

har inredandet fortsatt ...

städning ...

bona golv ...

tvättat ...

plockat in lite textil i skåpen ...

pratat med ...

personal vid boendet ...

så det känns bra nu ...

letat i mina gömmor ...

och hittat ...

duschdraperi ...

tvättunna ...

överkast ...

mm ...

bra för allt vi kan använda ...

av det som redan finns ...

har ju en hel del på lager ...

eftersom ...

tjejerna ...

bott på olika ställen ...

och när de kommit hem ...

så har de lämnat allt ...

de inte ville ha med ...

till nästa ställe ...

i morgon ...

får jag fortsätta ...

med porslin ...

mm ...

sen kommer det att finnas ...

ett hus kvar ...

med massor av prylar ...


hämtade Oscar idag ...

mamma jobbade länge ...

han var så lugn ikväll ...

men är inne i en matvägrarperiod ...

usch och blä

för maten på dagis ...

sa han igår ...

det dugde ...

inte ens med pannkaka ...

då är det kris ...

när mamma kom ...

blev det lite födelsedagsfika ...

för mig ...

mandeltårta ...

jag hittade i frysen ...

och glass ...

Glass e gott,  gott ...

tyckte Oscar ...

en rätt konstig födelsedag ...

måste jag säga ...

men vi får fira senare ...

när vi har landat i livet ...


    



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards