Nuärjagmormor

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Inger - 18 april 2010 21:12


 

en solig dag ...

men kallt ...

t o m snöflingor emellanåt ...

lite trädgårdsarbete ...

har det blivit ...

bra rehab känner jag ...

ett besök hos mamma ...

blev glad ...

behöver inte vara där så länge ...

det är huvudsaken ...

att jag visar mig där ...

då och då ...

förlåt mig ...

men det är en deprimerande miljö ...

att vistas i ...

även om de som jobbar ...

är "änglar" ...

hoppas hon repar sig ...

så ska det väl gå ett tag till ...

hon är ju för frisk ...

att vara där ...

i långa loppet ...


ett kvällsbesök av Oscar ...

vi spelade bandy ...

åt korv ...

och så blev det ett bad ...

med ett skapligt skvättande ...

busfrö ...

är inne i en väldigt ...

trotsig period ...

vill bestämma det mesta ...

även om han inte kan ...

välja ...

när det kommer till kritan ...

men den här trotsperioden ...

kommer att följas av många ...

gofis ...

jag älskar dig ...

   

Av Inger - 18 april 2010 08:45


  

strålande väder ...

men spöregnade igår kväll ...

klarat från snö ...

och då vi vara glada ...


mannen uppe med tuppen ...

så det är bara att hänga på ...

efter en riktig ...

deppardag igår ...

så känns det bättre ...

efter regn ...

så kommer det ofta solsken ...

i allafall bakom molnen ...


rensat frysen på köttfärssås ...

så idag blir det ...

lasagne ...

luktar kokt fisk ...

för Saga ska också ha påfyllning ...

en tvättmaskin går ...

lite utevistelse blir det ...


ha en bra dag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards