Nuärjagmormor

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Inger - 15 april 2010 20:23


  

regnade hela vägen till ...

Leksand ...

hittade dit jag skulle ...

på en gång ...

så det blev att vänta i bilen ...

men jag hade tagit med mig ...

lite läsning ...

träffade en sympatisk läkare ...

som  tyckte ...

att det skulle vilas lite till ...

och träffa någon ...

för ett samtal ...

känns helt ok ...

behöver komma i sovgängorna igen ...

för att slippa ...

huvudvärken ...

frågade om migränmedicin ...

för att höra vad hon ...

rekommenderade ...

tyckte att jag skulle ...

försöka nåt ...

receptfritt till att börja med ...

har ju inte haft några täta ...

attacker ...

så jag ska leta på apoteket ...


blir ett besök i morgon ...

hos mamma ...

kommit till V-bro ...

ska dit med lite kläder mm ...

hon verkar piggare ...

behövde säkert vila upp sig ...

hon också ...


får nog besök av Ludvig ...

för mamma vill ha ...

sommardäck ...

om det nu inte kommer snö igen ...

mannen och sonen ...

har ledig fredag ...

så det blir ...

sovmorgon ...

först och främst ...

innan jag och pappa ...

hälsar på ...

mamma ...

och uträttar lite ärenden ...


nu ska jag titta på ...

Lyxfällan ...

 

godnatt ...

 

  

Ludvigs nya favoritsysselsättning ...

telefonen ...

Av Inger - 15 april 2010 09:08


  /  

ser ut att ha regnat ...

men nu kommer solen ...

livet blir genast lättare ...

när solen lyser ...

har lite måsten nu på fm ...

på em ...

blir det en tur ...

till den östra delen av Dalarna ...

för att träffa nån ...

som jag inte vet vem det är ...

men det känns bra ...


ha en solig dag ...

en särskilt stor kram ...

till Eva ...

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards