Nuärjagmormor

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Inger - 7 april 2010 19:17


  

jag är ingen sprudlande glad ...

bloggare just nu ...

vet inget om nåt ...

känns det som ...

inga nyheter i sjukdomsrapporten ...

så livet rullar på ...

i sakta mak ...

våren kommer så sakteliga ...

små krokusar sticker upp ...

men det känns oväsentligt ...

just nu ...

Ludvig börjar gå ...

på sina små fötter ...

Oscar älskar vatten ...

rullar sig i alla vattenpölar ...

som tur är ...

finns dessa små varelser ...

i min närhet ...

vet att ingen har ett svar ...

men varför ...

kan aldrig livet ...

få gå sin gilla gång ...

för oss ...

att få glädjas ...

och se framemot nåt ...

är stört omöjligt ...

vet ärligt talat inte ...

var jag ska ta krafter ifrån ...

behöver input ...

så förtvivlat väl ...


att skriva av mig ...

att gråta en skvätt ...

är faktiskt det enda som hjälper ...

när nöden är som störst ...


ha det ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards