Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Inger - 23 mars 2010 19:03


  

    


att sonen ...

klarade vurpan ...


att svaret från cellprovet ...

var ok ...


att jag klarat av ett av alla samtal ...


det enda som grumlar tillvaron ...

är det hemska vädret ...

snöat i flera dagar ...

men när jag läser bloggen från ifjol ...

så vet ni vad ...

det snöade då också ...

de här dagarna ...

inomhus på fm ...

vi fixade med våra dockor ...

sen hamnade alla i ...

paltkoma ...

så det var bäst att gå ut ...

i friska luften ...

ett riktigt busväder ...

med blötsnö ...

men väl ute ...

blev det snögubbstillverkning ...

i parti och minut ...

tänk att det inte varit tö ...

förut ...

på hela långa vintern ...

när vi kommit in ...

blev det några ...

massagesagor ...

mycket skönt för både ...

barn och fröknar ...


det måste vara vädret ...

himlen ...

har börjat strax ovanför ...

våra huvuden idag ...

känner mig som om jag skulle kunna ...

somna när som helst ...


skönt med lite sovmorgon ...

för det är fackmöte på fm ...

så jag börjar inte så tidigt ...

AO-träff ...

så skönt ...

att få träffas på arbetstid ...

och inte någon kväll ...


i morgon ...

vill jag ha sol och tö ...


ha en bra onsdag ...


  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards