Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Inger - 9 mars 2010 20:28

 


har jag fixat ikväll ...

behöver kurera snuvan ...

och jag älskar ...

apelsin och kiwi ...

känns skönt att morgondagen ...

består av möte i Vansbro ...

med de andra processledarna ...

innebär prat, skratt och diskussioner ...

planerande ...

men framför allt ...

jag vilar mig från vardagslunken ...


har en massa på ...

komihåg-listan ...

när jag är i c-orten ...

apoteket ...

ett nytt strykjärn ...

besök på V-centralen ...

titta i lite andra affärer ...

ev ett beök på loppis ...

när jag åker hem ...

det är bästa att passa på ...

när jag är utanför sockengränsen ...

äta-ute ...

ingår också i morgondagen ...

det är alltid kul ...


Oscar skulle följa med hem idag ...

när jag slutade ...

tänkte hämta bobben ...

när jag gick hem på rasten ...

när jag var halvvägs tillbaka ...

kom jag på ...

vad jag glömde ...

bobben ...

men Oscar traskade hem själv ...

bredvid mig ...

det tar mig 10 min att gå ...

och vi fixade det på mindre än 20 min ...

han pratade, frågade och gick ...

utan att tröttna ...

en så himla duktig liten kille ...

som för det mesta ...

är högst upp ...

i snödrivorna på förskolan ...


vi har ätit pannkakor ...

tittat på ...

pippi på de sju haven ...

så kul ...

när de ropar på Oskar ...

i filmen ...

efter maten ...

det obligatoriska badet ...

när man besök mormor ...

eller farmor ...


mannen har fixat ...

dit en bänkskiva i kväll ...

så nu syns det ...

hur det blir att se ut ...

snyggt tycker jag ...


ha en bra morgondag ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards