Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Inger - 23 februari 2010 20:37


och det är på mig själv ...

vi har beställt kläder ...

i en katalog ...

på jobbet ...

en jättesnygg jacka ...

men jag hade beställt den ...

i fel modell ...

en unisexmodell ...

jättelång i armarna ...

och inte som jag tänkt mig ...

slutade med ...

att mannen fick en ny jacka ...


en lång dag ...

känner jag nu ...

vi har fått en ny teaterscen ...

en kollega ...

har sytalanger ...

så vi har testat den med dockteater ...

idag var vädret bra ...

vi kände till och med av solen ...

marssolen tror jag ...

ett bra lönesamtal ...

klarade jag av på em ...

med chefen ...

även om vi får vänta på löneförhöjningen ...

om det nu blir någon ...


hem en stund ...

för att invänta personalmötet ...

vi hade besök ...

av en annan verksamhet ...

vi mycket kött på benen ...

och många tankar ...

snurrar i huvudet ...

så det är tur ...

att jag får koppla av ...

med lite OS-skidskyttestafett ...

såg förresten ...

att Anna Haag är sjuk ...

så där är det nog kört nu ...


i morgon ...

ser vi framemot ...

uteförmiddag ...

har hört att solen ...

ska visa sig ...

    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards