Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Inger - 6 februari 2010 21:54


  


tulpaner till mannen ...

från syster ...

efter lunch ...

kom Oscar ...

fika ...

vi väntade på familjen G ...

Oscar, mamma och jag ...

gick en tur med bobben ...

till skolan ...

för att åka i backen ...


    

mörkret föll ...

då kom besökarna ...

fullt hus ...

vi var 13 runt bordet ...

blev av med lite rester ...

som jag hoppats på ...


fick lite tapetråd ...

som jag tackar för ...

återstår att bestämma sig ...

fick en annan ...

vinkling ...

som var intressant ...


härlig familj på besök ...

tjejerna ...

hade handarbete med sig ...

virkade på löpande band ...

själv fick jag ett bokmärke ...

jättesött ...


  


har varit en skön utedag ...

men nu är det kallt igen ...

rått och dimmigt ...

termometern står på - 14 ...


ha en bra kväll ...

Av Inger - 6 februari 2010 11:07


dags för lite matlagning ...

det blir lasagne till lunch ...

plus lite sallader ...

sen kommer det lite "matvrak" ...

så det passar bra ...

att frysrensa ...

lovat semlor ...

till fika ...

sen ska jag rensa frysen ...

på alla "delikatesser" ...

till kvällvickning ...


ha det bra ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards