Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Inger - 23 januari 2010 20:33


tittar på Robinsson ...

blir lite störd på vissa personer ...

men vet ju inte hur ...

jag själv skulle reagera ...

skulle bli väldigt retlig ...

pga matbristen ...

och jag hatar dessa intriger ...

där man ljuger ...

och "lurar" varandra ...

ett löfte ...

är absolut ingenting värt ...


har kikat på bygget i Haga ...

Eva ...

till sommaren ...

får du nog hälsa på B-M ...

i stora stugan ...

en tur runt Närsjö ...

för att dela ut lappar ...

innan vi åkte till Oscar ...

och fikade lite ...

han hade börjat sitt kalasande ...

några dagar i förväg ...


har använt symaskinen ikväll ...

"tagit till vara" ...

på lite "bröte" ...

som ligger sparat ...


mina nära och kära ...

är bjudna på lunch i morgon ...

ska bli kul ...

älgkött står på menyn ...

Av Inger - 23 januari 2010 13:33

 

  

uppkrupen i soffan ...

tittar på SM-sprint ...

inte så intresserad annars ...

men nu ...

har jag sett flera grabbar ...

från mina trakter ...

Jens från Dala-Floda ...

har gått till semi ...

och Mats från Hulån ...

har också tagit sig dit ...

dessutom fick vi se ...

Pär från Dala-Järna ...

i kvarten ...


en vilsam lördag känns det som ...

har handlat ...

fixat lunch ...

funderar på en promenad ...

i det sköna vädret ...

- 3 grader ...

ganska gråmulet ...

men vad gör väl det ...

när det är utetemp ...

solen offrar jag gärna ...

för visar den sig nu ...

så blir så kallt igen ...


vi hörs senare ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards