Nuärjagmormor

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Inger - 12 januari 2010 19:49


är en av de mest spännande böcker ...

jag läst på länge ...

ser nu att den kommer på film ...

den här veckan ...

den vill jag se ...


http://www.expressen.tv/noje/Filmtrailers/1.1837786/se-trailern-till-snabba-cash


nu blir det Bygglov ...

eller ...

Mästarnas mästare ...


ha det i kylan ...

för här är den kvar ...

-18 just nu ...

jag blir toookiiiiig ...


Av Inger - 12 januari 2010 15:51


  


bloggen firar 2 år idag ...

jag har alltså ...

skrivit nåt nästan varje dag ...

det har aldrig hänt förut ...

har börjat skriva dagbok ...

då och då ...

men har sällan hållit i någon längre tid ...

kommer så väl ihåg ...

hur svårt det var att hitta på ett namn ...

blev en association ...

till mitt kommande nya liv ...

att jag skulle bli mormor ...

och jag minns hur läskigt ...

det kändes ...

när jag första gången ...

skulle klicka iväg inlägget ...

och läsa mina egna ord ...

nu är det ett av mina intressen ...

att blogga och läsa andras ...

har dessutom "träffat" ...

en massa härliga människor i hela landet ...

som jag aldrig skulle fått kontakt med annars ...


hoppas ni fortsätter ...

att besöka mig ...

för jag kommer att fortsätta skriva ...

vart det leder ...

vilken inriktning ...

det får jag se ...


ha en bra kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards