Nuärjagmormor

Alla inlägg under november 2009

Av Inger - 1 november 2009 11:39


vilken gråkall dag ...

varit till återvinningen med papper mm ...

vad mycket skräp det blir ...

ser det nu ...

när vi inte har någon panna ...

att göra eld i ...

handlat lite ...

för jag kom på ...

att jag hade personalmöte i morgon ...

lagar lite mat ...

tänker måla lite ...

besök av Ludvig ...

blir det nog ...

Ludvig, mamma och moster ...

ska på fotbollsupptakt ...

få se vad det blir av det ...

mycket tid för mormor ...

med Ludvig och Oscar ...

skulle jag tro ...


skulle behövt tagit en långpromenad ...

men jag är ganska obekväm ...

med den här råkylan ...

tycker inte om att vara ute ...

när det inte är vackert väder ...

får nog ta och lyssna på ...

sportradion idag ...

håller tummarna för IFK ...

i kampen om fotbollsguldet ...

även om min vän H ...

är en sann gnagare ...

må bästa lag vinna ...


ha en bra dag ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards