Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Det kommer något vitt ...

Av Inger - 29 oktober 2009 19:37


  


det flingar ner ...

inte mycket ...

men det är lite vitt på asfalten ...

det är nog ...

domherren som ligger bakom ...


usch och fy ...

om det är snö ...

i morgonbitti ...

ska upp 5.20 ...

de andra i huset ...

får ligga och sova ...

skynda mig hem ...

för att besöka frissan ...

rätt tråkigt ...

när jag slutar tidigt ...

men har svårt ...

att ta nån annan tid ...


blir en tur till Vansbro sen ...

kvällsöppet ...

och kanske lite mat ...

kanske någon julklapp ...


ikväll har jag pysslat ...

klicka här ...

för att se mitt projekt ...


såg att jag stod med på ...

Beasbarnslikheters utmaning ...

Använd det du har ...

känner en viss press ...

att fixa nåt ...

av allt mitt material ...

som ligger i skåp och lådor ...

 vi får väl se om jag kommer på nåt ...


nu är det dags ...

att förbereda morgondagen ...

innan det blir lite TV-tittande ...



 
 
Yvonne

Yvonne

30 oktober 2009 05:21

Ja, vi fick också snö för någon vecka sedan!
Fast den försvann snabbt! =)
Allt blir så ljust och vackert när det har snöat,
men jag hatar att köra bil när det är halt ute... Usch!

Ha en riktigt fin helg!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards