Nuärjagmormor

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Inger - 27 september 2009 21:30


nu är huset rensat ...

säckar som ska till Loppis ...

säckar till soptippen ...

och resten blir kvar i huset ...

jag har plockat ...

med mig hem ...

småsaker ...

som jag kan ha nytta av ...

vi har hälsat på hos ...

Oscar och Ludvig ...

nu ikväll ...

tittat på utbyggnaden ...

och tagit en fika ...

när vi kom hem ...

sagt adjö ...

för den här gången ...

ser nog inte till E och H ...

förrän till sommaren ...

om inte vi tar en tur till Solna ...

vilket vi nog ska ...

för att koppla av en helg ...

men Ludvigs hus ...

ska nog bli hyfsat klart först ...


i morgon ...

är det långdag ...

kvällsmöte ...

har förberett mötet ...

inför våra uppgifter ...

som vi ska göra ...

sen är det dags att ta tag här hemma ...

har inte gjort mycket ...

innanför de här väggarna ...

till helgen ...

är det 6-års kalas ...

och dags att kratta löv ...

vid stugan ...

för att göra vinterstängning där ...

bryggan får ligga i några veckor till ...


ha en bra början på veckan ...



Av Inger - 27 september 2009 11:10


har hunnit upp till Haga ...

hämtat våra prylar ...

plus lite till ...

som tur är så får allt stå kvar ...

som inte ska med till Solna ...

åker upp en sväng efter lunch ...

vi ska packa porslin ...

och gå igenom textil ...

kanske hittar jag nåt ...

som jag kan ha användning för ...

känns som att gå på loppis ...

med privat visning ...


en tur till Ludvig ...

med E och H ...

för att visa huset ...

blir det kanske till kvällen ...


ha en bra söndag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards