Nuärjagmormor

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Inger - 23 september 2009 20:57


jag tror inte det är sant ...

jag är tillbaka i bloggvärlden ...

har verkligen saknat er alla där ute ...

känns som om ni är nära vänner ...

men jag känner er inte alls ...

de flesta av er ...

men det är så fantastiskt kul ...

att hälsa på ...

runt om i vårt avlånga land ...


Mattias har gjort ett bra jobb ...

installerat ...

och krånglat med min ...

och sonens nya dator ...

men nu funkar det ...

haft besök att Ludvig ...

både igår och idag ...

blivit så stor ...

är vaken hela tiden ...

när han är här ...

"pratar" ...

skrattar ...

har rullat runt ...

på täcket ...

tycker om att man sjunger för honom ...

har en jättegullig mamma ...

som ägnar massor av tid till honom ...


Oscar har varit sjuk ...

den här veckan ...

troligen ont i örat ...

har besökt doktorn ...

fått medicin ...

så nu är det full spruta igen ...

men är hemma med mamma el pappa ...

och vilar upp sig ...


vill helst inte lägga mig ikväll ...

men måste snart ...

har två tidiga morgonpass ...

skönt att få sluta tidigt ...

mannen har dessutom ledig dag ...

i morgon ...

det blir skönt ...

ska ta och grilla upp ...

karrébitar ...

som jag hittade i frysen ...

det är inte så gott att använda ...

till nåt annat än grillat ...


visar lite bilder ...

från vår svampplockning ...

för ett par helger sen ...


  


    


har aldrig sett så mycket svamp ...

är ingen stor svampexpert ...

men det var jättekul ...

att kunna bära hem ett par kassar ...

fulla av skogsguld ...


nu är det dags att släcka ner ...

vi hörs i morgon ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards