Nuärjagmormor

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Inger - 21 september 2009 17:24


nu står det två kartonger på köksgolvet ...

min och sonens dator ...

i morgon ...

då ni kommer supporten ...

får den installerad ...

och sen blir det blogga av ...

vill jag mena ...

bilder ska också levereras ...

har lite på lager ...


en fin höstdag blev det till slut ...

lite kallt ...

i skuggan ...

men vad ska man där och göra ...

Oscar var febrig idag ...

snorade förra veckan ...

men var pigg ...

har vilat sig hemma med pappa idag ...

i morgon tar mamma över ...


ringde till Solna igår ...

huset är nästan sålt ...

det är väl bra inför vintern ...

även om det känns konstigt ...

men har min inte tid ...

att använda det ...

så är det väl bättre ...

att nån annan får pyssla om det istället ...

får träffas till helgen ...

när allt ska plockas ur ...

min dotters soffa ...

måste också få ny lagringsplats ...

eller blir det Blocket ...


i morgon ...

är det dags för processledarträffarna igen ...

heldag ...

vi ska få lite handledning ...

känns spännande ...

lite utveckling sitter aldrig fel ...

att dessutom ...

få luncha i lugn och ro ...

och att klä sig hyfsat snyggt ...

känns heller inte så tokigt ...


just nu sitter jag på bibblan ...

lånar en dator ...

känns lite konstigt ...

har aldrig gjort det förut ...

men nu vet ni att det är hopp ...

om Blogg-livet igen ...

förhoppningsvis ...

ska jag kunna titta in i morgon ...

och kanske lägga in en bild ...

dessutom ...


ha en härlig kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards