Nuärjagmormor

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Inger - 13 september 2009 19:00


blev gossens namn ...

Ludvig skötte sig exemplariskt ...

tittade på "publiken" ...

och somnade i pappas knä ...

jag tror att han nästan sov ...

när han fick vattnet på huvudet ...

en av mammas kusiner ...

fick torka håret ...

på Ludvig ...

mammas kompis Ida ...

sjöng så vackert ...

att ögonen tårades ...

Himlen måste sakna en ängel ...

var en jättevacker sång ...

som hon framförde ...

efteråt åkte vi till Ludvigs hemby ...

för efterfest ...

paj, sallad och tårta ...

stod på menyn ...


en cykeltur till Oscar ...

för att blogga lite ...

blev det i kväll ...


igår var det en riktig fixardag ...

rensade hallonhäcken ...

klippte bort ...

och fyllde på med ny jord ...

ser fräscht ut ...

åt några hallon samtidigt ...

det är helt fantastiskt ...

att kunna skörda hallon ..

under två månader ...

på em fick jag med mina grabbar ...

till stugan ...

vi röjde gräs ...

krattade tallbarr och svamp ...

blev jättefint ...

om en månad ...

är det dags att plocka upp bryggan ...

och stänga stugan ...

snyft ...


ser ut att bli en vecka till utan dator ...

så tråkigt ...

lite bilder från dopet kommer ...

när jag får datorn ...

ska titta om Ludvigs mamma lagt in bilder ...

så kan jag länka en annan dag ...


i morgon ...

blir det en Ludvika-resa ...

med Ludvig och mamma ...

ska jobba halva dagen ...

innan vi åker ...


ni får ha det bra ...

tills vi hörs ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards