Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Inger - 8 september 2009 19:13


efter jobbet ...

har det blivit ...

en cykeltur till Oscar ...

om jag ska vara ärlig ...

så var det mest datorn som drog ...

låter kanske hemskt ...

men jag träffar Oscar hela dagarna ...

på jobbet ...


igår var det en kylig morgon ...

bara 4 grader ...

men blev rätt bra sen ...

jobbade länge ...

så det blev inget datorbeök ...

städade lite i landet i stället ...

gillar att vara ute och påta ...

men jag får så ont i ryggen ...

så det blir inga långa stunder ...


tittade på Mat-Tina ...

men jag gillade inte programmet så värst ...

typiskt TV4 stuk ...

gjorde i ordning masdräkten ...

till Oscar ...

och sydde på rosetterna ...

på Ludvigs dopklänning ...

så nu är det fixat ...


innan cykelturen ...

blev det två tårtbottnar ...

att lägga i frysen till söndagen ...


har tagit lite kort ...

men de får vänta ...

tills jag får min dator ...

åh, vad jag längtar ...

har sett att jag inte kan ...

vara utan min kompis ...

nån längre tid ...


vad har jag gjort ...

när jag inte kan data ...

läst ...

sytt på maskin ...

slöat framför TV:n ...


nu ska jag strax cykla hem ...

innan mörkret faller ...

tror jag får besöka bibblan i morgon ...

för att låna en dator ...

och sen blir det fotboll på kvällen ...


hoppas ni fortsätter ...

att titta in ...

även om jag uppdaterar ...

lite sporadiskt ...


ha en bra dag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards