Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Inger - 6 september 2009 18:02


bloggbesök hos Oscar ...

vi har just kommit hem från skogen ...

fick följa med O:s familj ...

 på svampjakt ...

hittade massor ...

både gula kantareller ...

och trattkantareller ...

så fantastiskt kul ...

har aldrig sett så mycket svamp ...


nu blir det hemåt ...

för att rensa ...

och fortsätta städa ...

mitt krukförråd ...

som jag blev avbruten i ...

när vi skulle till skogs ...


jobbdag igen ...

vet inte riktigt vad vi har på gång ...

men det blir väl nåt kul ...


har beställt en dator ...

men det tar nån vecka ...

är redan trött på att inte ha nån ...

men jag får fixa med andra saker så länge ...


åh vilken match igår ...

spännande till sista sekunden ...

det gäller att aldrig ge upp ...


tack för idag ...

kul att ni är så många som tittar in ...

trots att det blir väldigt sporadiskt just nu ...

men jag får fortsätta med gästspel ...

där det finns en dator ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards