Nuärjagmormor

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Inger - 5 september 2009 11:45


gästbloggar hos Ludvig idag ...

min dator har gett upp ...

snyft ...

känner mig halv ...

får ta och se ut en ny under helgen ...

nu blir det en bärbar ...


har tagit en tur till grannbyn ...

där verkligen ösregnade det ...

lite färg ...

till den omsvarvade köksstolen ...

ett tyg till hissgardin ...

och en doppresent ...

men den hittade jag hemma i byn ...


är hos Ludvig ...

och mäter fönster ...

snart ska det öppnas upp ...

melllan nya och gamla delen ...

det ska sovas i Ludvigs rum i natt ...


ska fika ...

sen åker jag hem ...

och gör lite nytta ...

till kvällen ...

är det fotboll som gäller ...


trist med datorkrånglet ...

har haft så många besökare på sistone ...

så det är synd ...

om jag inte kan uppdatera varje dag ...

får besöka Oscar ...

för en kvällsbloggning ...

till veckan ...

längtar redan till en ny dator ...


som sagt ...

ni är många ...

enligt mina mått ...

som besökt mig den här månaden ...

TACK ....

för att ni tittar in ...

och tar del av mitt alldeles vanliga liv ...


vi hörs ...

ha det bra tills dess ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards