Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Inger - 25 augusti 2009 21:08


en lång dag lider mot sitt slut ...

ett arbetspass ...

på nästan 12 timmar ...

med lite avbrott ...

känns i skallen ...

bra diskussioner i min grupp ...

men det är synd ...

att det ligger på kvällstid ...

vi är inte alltid så allerta ...


tittat på lite fotboll ...

blev seger ...

efter bla ett mål av ...

Seger ...

fyndigt va ...


pratat med mina döttrar ...

verkar som om jag får nattgäst ...

i mitten av okt ...

pappa på älgjakt ...

och mamma på jobbutbildning ...

då ska ni veta ...

att älgjakten ...

i våra trakter ...

är det viktigaste på hela året ...

för de inbitna ...


har inte sett mannen idag ...

jag åkte innan han kom hem i kväll ...

är fortfarande hos Ludvig ...

och sätter upp elementen ...

så han är nog pigg i morgon ...

när klockan ringer 4.45 ...


nu blir det duschen ...

och sen bädden ...

god natt ...

Av Inger - 25 augusti 2009 15:11


en fin dag ...

på jobbet ...

med gulliga ungar ...

en kul samling ...

utelek ...

med Stjärnuppdrag ...

barnen fick uppdrag ...

att utföra ...

efter att de hade valt stjärnor ...

vi har tränat på att klättra ...

och att gunga ...

lekt i båten ...

och solen har varit framme ...

i morgon ...

lovas det regn ...

så då blir det väl ...

innesysselsättning på fm ...


hem en sväng nu mellan 3 och 4 ...

sen är det dags att hämta upp ...

kollegor ...

för en kvällstur till V-bro ...

och utvecklingsmöte ...


sen vill jag hem ...

och titta på fotboll ...


ha en bra em ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards