Nuärjagmormor

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Inger - 17 augusti 2009 19:32



lånat lite musik till Ludvig ...

eller rättare sagt till mamma ...

nu får hon träna på lite barnsånger ...


en lång dag ...

har det varit ...

och den har varit innehållsrik ...

och vi har gjort massor ...

nu känns det som om vi är i fas igen ...

samtal ringda ...

papper i fyllda ...

inskolning börjat ...

infört lite nytt ...

som känns bra ...

som sagt ...

vardagen är här igen ...


sen jag kom hem ...

så har det regnat och regnat ...

eller det har ...

vräkt ner ...

ett skur som inte var av denna värld ...

så nu är mannen ...

och klättrar i stuprännorna ...

för de var nog ganska fulla med gegg ...

eftersom det sprutade rakt ut ifrån dem ...

så det är precis som vanligt ...

det gäller att vara rustad ...

med stövlar och regnställ ...

om man ska fixa dagen ...


nu tror jag att jag ska ...

lägga mig i soffan ...

och njuta ...

av bra idrott ...

eller hur ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards