Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Inger - 9 augusti 2009 22:15


dags att ställa klockan ...

06.00 ...

ta fram äppelmos ...

till gröten ...

vardagen är här ...

men ändå inte riktigt ...

förskolepersonalen ...

i vår kommun ...

åker till Siljansnäs ...

och startar upp terminen ...

i två dagar tillsammans ...

jobb ...

sova över ...

trevlig samvaro ...

är det meningen att det ska bli ...

har packat väskan ...

varför "behövs" det så mycket ...

när man ska vara borta en natt ...

grabbarna i familjen ...

får sköta om sig själva ...

och Saga ...

det kan vara nyttigt ...

hoppas vi får lite positiva besked ...

under veckan ...

det behöver vi ...

men helgen har varit fin ...

mycket trevlig samvaro ...

fint väder ...

bad ...

god mat ...

lite nytta har jag gjort ...


mannen levererade trappan ikväll ...

så jag passade på ...

att gå husesyn ...

i Elwiras hus ...

det är så vackert ...

så jag blir alldeles mållös ...

huset platsar ...

i vilken inredningstidning som helst ...

och nu håller trädgården ...

på att fixas till ...

det kommer att bli så vackert ...

Anna, du är på fel plats i livet ...

inredning är din grej ...


ha en bra dag i morgon ...

Av Inger - 9 augusti 2009 16:56


här finns sommarens ...

älsklingsblommor ...

inhandlade på ...

Odlingsgården i Lindesnäs ...

har blivit så vackra ...

trots klent sommarväder ...

har kanske varit bra för blommorna ...

Av Inger - 9 augusti 2009 16:31



trappan är färdig ...

tyvärr är den inte till mig ...

men snygg är den ...

mannen är händig ...

själv har jag plockat av ...

14 liter röda/svarta vinbär ...

så nu Lisa ...

är buskarna dina ...


tog en cykeltur ...

till Haga ...

för att vattna ...

punka på hemvägen ...

så jag fick ringa ...

assistentkåren ...

inga bra skor att promenera med ...

på fötterna ...

brännt av 200 bilder ...

och skickat för framkallning ...

tar sin lilla tid ...

hann lite smått och gott emellan ...

men nu är det gjort ...

kom på att jag ska ...

göra varsin mapp ...

där jag lagrar ...

Oscar och Ludvig kort ...

i fall att jag vill göra en fotobok ...

så småningom ...

 får bli kvällsjobb ...


måste ut och njuta av solen ...

medan den finns kvar ...

men det är en väldigt klibbig ...

värme ...

 men huvudsaken är att solen lyser ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards