Nuärjagmormor

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Inger - 30 juli 2009 23:18


förmiddagens projekt ...

lite vita saker ...

som fått sig en omgång färg ...

och som behöver ...

lite finish ...


klicka på länken ...

för att se resultatet ...

Av Inger - 30 juli 2009 23:04



och då är det bäst ...

att hänga på ...

han hittade sitt regnställ ...

som han skulle ha ...

jag shoppade ...

en kjol ...

en bikini för halva priset ...

ett obligatoriskt halsband ...

när Ur&Penn rear ...

man blir ju inte ruinerad ...

snygga läsglasögon ...

kostade 20 kr ...

när jag skulle betala ...

så då blev det 2 par ...


behagligt lite folk ute ...

det gillar jag ...

en tur till ICA Maxi ...

blev det också ...

lite större utbud än hemma ...

så det är kul ibland ...


svängde in hos Oscar ...

när vi åkte hem ...

skulle smyga in en stund ...

men den som mötte oss ...

var Oscar ...

hade ingen lust att sova ...

så vi hann titta i böcker ...

och köra lite bilar ...

medan vi var där ...


blev en powerwalk ...

runt byn också ...

när jag kom hem ...

duggregnade ...

men jag gick ändå ...

behöver det så väl ...


ha en skön natt ...

Av Inger - 30 juli 2009 11:40



kors i taket ...

trots allt dåligt väder ...

så börjar mina körsbärstomater ...

att mogna ...

hänger på verandan i en ampel ...

utan skydd för väder och vind ...


hej svejs ...


Av Inger - 30 juli 2009 09:57


vaknade med huvudvärk ...

grått och trist idag med ...

tror att jag tar tag i ...

snickarboden igen ...

har lite prylar ...

som ska målas flera gånger ...

märkligt vad svårt det är ...

att täcka över rosa ...

skiner igenom när färgen torkat ...


vi hörs ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards