Nuärjagmormor

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Inger - 27 juli 2009 20:45



tre i rad el luffarschack ...

har jag spelat med Stina ...

har ni sett ett så charmigt spel nån gång ...


kalas på kvällningen ...

en kusin till barnen ...

har blivit stora damen ...

15 år ...

när hon föddes ...

var vi på cykel-SM i Vänersborg ...

en hel vecka ...

då var det spännande ...

att vänta på kusinen ...

som kom mitt i veckan ...


så i kväll ...

har vi ätit jordgubbstårta ...

och grillat korv ...


nästa vecka ...

fyller nästa kusin år ...

så vi har fullt upp ...

att kalasa ...


inget vidare väder ikväll ...

känns kallt ...

hoppas på bättre i morgon ...

ev blåbärsplockning ...

hittade några glasslådor ...

med vinbär i frysen ...

så nu har jag kokat saft på em ...

får bli ett kok i morgon också ...

innan jag fyller på med nya bär ...


i kväll blir det nog Beck ...

fast jag sett den flera gånger ...


ha en bra kväll ...


Av Inger - 27 juli 2009 14:40



ett litet ord ...

med stor betydelse ...

hittade en berlock ...

hos Susanne ...

som jag föll för ...


nu är snart kalas ...

Av Inger - 27 juli 2009 10:30



nu börjar du bli lite kul

att leka med


Oscar och Ludvig ...

tillsammans på golvet ...


här finns gårdagens pyssel ...


ha en fin dag ...

här ser den ut ...

att bjuda på mulet och ..... regn ...

överraskande ...

nja ...

Av Inger - 27 juli 2009 00:21


smågrabbarna har varit här ...

vi har ätit tacos ...

gjort hand-och fotavtryck ...

så gulliga ...

gipstavlorna ligger på tork ...

visar bilder en annan dag ...

Oscar och Ludvig ...

har legat på ett täcke på golvet ...

tillsammans ...

härligt ...

nu börjar Ludvig ...

bli lite intressant för Oscar ...

men han tar uppmärksamhet också ...

har han upptäckt ...


fått lite rensning av datorn ...

av Ludvigs pappa ...

kanonbra ...

men jag tror att han måste kolla ...

om det är nåt skumt med den ...

rätt vad det är här ...

hoppar sidorna åt alla håll ...

musen bara fladdrar ...

och så kan den slå av sig ...

den har väl fått snuva ...


nu är det godnatt ...

vi hörs i morgon ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards