Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Inger - 25 juni 2009 19:31



lortiga barnfötter ...

är väl en bra sommarbild ...

Oscar stampade i en vattenpöl ...

med bara fötter ...

när jag kom för att hämta ...

på dagis ...

pölen fanns kvar ...

sen fm badande ...

annars är det torrt ...


kom emot mig ...

till grinden ...

sken som solen ...

och sa ...

Tutte ...

under dagen när vi ses ...

frågar han aldrig efter tutten ...

men nu kom mormor för att hämta ...

och då är det läge ...

att fråga efter nappen ...

precis som när mamma och pappa kommer ...



följde med mig hem ...

och naturligtvis ...

höll en traktor på att lasta ...

 takstolar på en lastbil ...

på asfaltplanen bredvid oss ...

så vi fick lov att stanna kvar ute ...

för att kolla in den ...

nu är brumljudet utvecklat ...

till ett riktigt ...

brrrrnnn ...

stora killen ...


har åkt hem för en stund sen ...

med mamma ...

har nog redan somnat ...

när jag får semester ...

är det dags för Ludvig-tid också ...

den lilla pysen ...

växer så det knakar ...


ikväll ska jag titta på Ernst ...

ev en springtur ...

efteråt ...

känner att jag är i behov av det ...

men tiden vill inte räcka till ...

allt jag ska, måste och framför allt vill göra ...


ha en bra fredag ...

nu är det helg ...

jiiiipppppi ...

Av Inger - 25 juni 2009 13:31



har vi ägnat åt oss idag ...

lek med vattenbanor och båtar ...

bad i en liten bassäng ...

vatten är det roligaste som finns ...

Oscar satt i vattenbanan ...

med blöjor och shorts ...

innan det blev bad ...


vi njuter att det soliga vädret ...

och längtar till semestern ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards