Nuärjagmormor

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Inger - 16 juni 2009 20:02



idag har vi sett solen ...

hela dagen ...

vi passade på att plocka blommor ...

till vårt midsommarfirande ...

för i morgon ska det regna ...

girlangerna är flätade ...

och ligger i blöt ...

tårtorna är bakade ...

det mesta är klappat och klart ...

till torsdag ...


Oscar och mamma ...

tog en cykeltur ...

Oscar fick åka gräsklippare ...

med morfar ...

tror att alla har klippt gräset idag ...

bäst att passa på ...

vi har tittat på en traktor ...

som gjorde balar ...

spännande ...

innan det var dags att cykla hem ...

för att lägga sig ...


mina krympta gardiner ...

fick jag utbytta idag ...

schysst av Susanne ...

men de här törs jag inte tvätta ...

inhandlade två kuddfodral också ...

jag har för lite kuddar i soffan ...

just nu ...

inte nog bekvämt för att ligga skönt ...

så två till gör sig bra ...


fick en liten masdräkt ...

med mig hem ...

så nu får vi prova inför fredagen ...

bäst att passa på ...

innan Oscar tycker det är fjantigt ...

att "spöka" ut sig ...

lite "dalabilder" ...

måste vi ta under helgen ...


ha en bra kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards