Nuärjagmormor

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Inger - 6 juni 2009 23:04


ett crusingbesök ...

men kallt ...

inga snygga bilar...

tyckte jag ...

men Oscar ...

stortrivdes ...

vinkade åt alla bilar ...

dansade till musiken från bilarna ...



morfar och Oscar ...

hittade en lagom stor hoj ...


åkte hem ...

för att kolla på fotboll ...

men blev att lyssna på radion ...

lät inte som någon bra match ...

så jag beställde lite på ELLOS ...

när jag lyssnade ...

segt, segt att beställa ...

ville nämligen ha ett par till jeans ...

som jag nyss beställt ...

det skönaste jag haft på mig på länge ...

men sidorna vänder så sakta ...

men till slut gick det ...

blev en Puma-väska också ...

och Sverige förlorade ...

var var Zlatan ...

hörde bara att han delade ut en ful armbåge ...

må vinna italienska skytteligan ...

men i landslaget händer inget framåt ...

när Z är med ...

Sydafrika goodbye ...


såg som sagt ingen snygg bil ikväll ...

lägger in en bild från förra året ...





Av Inger - 6 juni 2009 11:32



de här ...

var det enda jag mötte ...

på min morgonpromenad ...

en bra väder ...

för motion ...

blev en runda på en timme ...

genom vacker natur ...



när jag går för mig själv ...

finns det tid ...

att reflektera över livet ...

och se det vackra ...

som finns runt omkring ...


precis när jag kommer tillbaka ...

svänger Oscar och mamma in ...

på cykel ...

Oscar har varit vaken sen 6 ...

så de har hunnit ta en cykeltur ...

till gammelmormor ...

för att fika ...

en liten Oscarstund ...

innan de cyklar hemåt ...


nu har solen ...

till och med tittat fram ...

härligt ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards