Nuärjagmormor

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Inger - 13 maj 2009 20:20


ett kvarts sekel ...

sen ...

min dotter avviserade sin ankomst ...

född på morgonen den 14 maj ...

tänk att lilla Emma ...

fyller 25 år ...

och bara väntar på sin lilla baby ...

som ska komma om några veckor ...

tycker nästan att det känns som igår ...

och ändå har så mycket hänt ...

i mitt liv ...

sen jag blev två-barnsmamma ...

vid 23 års ålder ...


idag har det varit hyfsat väder ...

men det är fortfarande minusgrader ...

en stund på natten ...

nu vill jag ha varmare väder ...

blåser så att vinterjackorna ...

inte sitter i vägen ...

men vi har varit ute mest hela dagen ...

dockvagnarna har varit populära ...

och idag har båten varit överbefolkad ...

höll oss inne efter mellis ...

som var välbefolkat idag ...

byggt med dublo ...

och prinsesslek ...

innan Oscar och jag ...

som siste man ...

gick hem idag ...

morfar hade maten färdig ...

och mamma kom efter en stund ...

snygg i håret ...

i morgon ...

hämtar farmor ...

det är kul ...

att vi kan turas om ...


Förskolans dag ...

firas i morgon ...

inte så storstilat party ...

känner att vi är rätt slitna ...

dessutom firade vi förra veckan ...

med lite av varje ...

men lite ballonger i träden ...

sätter vi upp ...

Pannkakstårta till lunch ...

och kanske någon överraskning ...


till kvällen ...

blir det en fika ...

hos 25-åringen ...

får bli mer firande lite senare ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards